Felanmälan
Dessvärre händer det att fel uppstår i såväl den egna bostaden som i föreningens gemensamma lokaler. Dår är det bra att man gör en felanmälan så snabbt som möjligt och till rätt ställe
Brf Ekgården har anlitat Driftia som fastighetsjour. Ärenden som inte är garantiärenden eller där föreningen ansvarar kommer att faktureras bostadsrättshavaren
Hemsida: www.driftia.se
Telefon dagtid: 08-744 44 33
Telefon akuta ärenden: 08-744 09 50 (vardagar efter klockan 16.00 samt helger)
Vid felanmälan avseende vitvaror kontaktas Electrolux Service. Vänligen ring numret nedan, då kommer ni till närmaste ombud. Nästa steg är att delge produkt- och serienumret på vitvaran och komma överens om en tid för åtgärd.
Telefon: 0771-76 76 76
Garanti gäller i 2 år från upplåtelsedatum.
Vid frågor rörande fibertjänster kontaktas Telia.
Kundtjänst: 020-755 766
Support: 020-240 250
Så här går det till
1) Fyll i blanketten och överlämna den till Brf Ekgårdens styrelse för påskrift.
2) Styrelsen gör sedan en beställning hos Axlås Solidlås AB.
3) Styrelsen meddelar medlemmen när nyckeln finns för avhämtning.
4) Tag med denna blankett samt legitimation.
Obs: Medlem står själv för kostnaden som läggs på nästkommande månadsavi.
Axlås Solidlås AB.
Besöksadress: Dalgatan 21, 151 33 Södertälje
Telefon : 08-550 67440
Öppetider: Mån-Tor: 07:30-17:00; Fred 07:30-14:30
En stamspolning har genomförts i föreningens bostäder sista veckan i februari 2020. Arbetet har ett garanti på 4 års för stopp i stammar och 2 års i påstick orsakad av igenslamning.
Garanti gäller endast om Interspol kontaktas först för eventuella åtgärder.
Kundtjänst (dygnet runt): 020 300 000